Avanport

Privacy policy

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Polityka prywatności oraz cookies

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej https://avanport.pl/ jest firma Matplast Sp. z o.o. z siedzibą w 57-402 Nowa Ruda, ul. Bożkowska 3, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem NIP: 1251586400, REGON: 142733066, adres poczty elektronicznej: salon@avanport.pl.
  2. Swoje wątpliwości oraz wnioski dotyczące woli skorzystania z przysługujących Państwu praw, prosimy kierować na adres salon@avanport.pl.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  4. Dokładamy staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, że zbierane dane są:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
    2. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,
    3. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane,
    4. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,
    5. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane,
    6. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych.
  5. W celu zapewnienia usług na najwyższym poziomie korzystamy z narzędzi technicznych związanych z analizą i obsługą strony internetowej. Narzędzia te nie służą nam do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Korzystamy z:
    1. Google Analytics – internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW,
    2. Google AdWords – system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących,
    3. Yandex Metrica, Heap Analytics- jest narzędziem służące do analizy strony internetowej
    4. Powiadomienia Push – powiadomienia pojawiające się w czasie rzeczywistym na ekranie komputera,
    5. Livechat – usługa firmy UserEngage zapewniająca możliwość prowadzenia rozmów z Państwem.

II. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ PODSTAWA PRAWNA TYCH DZIAŁAŃ:

  1. Państwa dane osobowe przetwarzane są w trzech celach, zależnie od wyrażonej zgody:
    1. udzielania odpowiedzi na Państwa zapytania kierowane przez formularz kontaktowy – podstawą prawną tych działań jest zasada, która mówi, że przetwarzanie danych jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
    2. wysyłania ofert, newslettera – podstawą prawną tych działań jest Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów,
    3. do celów rekrutacyjnych – podstawą prawną tych działań jest Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów.
  2. Przetwarzamy następujący zakres Państwa danych:
    1. Imię i nazwisko,
    2. adres e-mail,
    3. numer telefonu,
    4. ewentualne inne dane podane przez Państwa w treści zapytania przesłanego za pomocą formularza kontaktowego, bądź przesłane nam w plikach załączonych do korespondecncji,
  3. Nie zbieramy o Państwu dodatkowych informacji z innych źródeł.
  4. Nie sprzedajemy danych osobowych, nie udostępniamy ich innym podmiotom. W szczególności Państwa dane nie są przesyłane poza granice Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani nie są przekazywane organizacjom międzynarodowym.

III. PRZECHOWYWANIE I USUWANIE DANYCH

  1. Staramy się maksymalnie ograniczać okres przechowywania danych osobowych, które nie są już wykorzystywane. Informujemy jednak, że sytuacja taka może mieć miejsce z przyczyn operacyjnych oraz technologicznych. Mamy przez to na myśli czas potrzebny na podjęcie decyzji o tym, czy dalszy kontakt jest wskazany jak również czas potrzebny na usunięcie danych z kopii bezpieczeństwa.
  2. Państwa dane przetwarzane do celu obsługi zapytania ofertowego będą się u nas procesowane przez okres trwania korespondencji, a następnie, w zależności od tego, jakie będą jej rezultaty, albo zasilą bazę naszych klientów i będą dalej przetwarzane w celu realizacji umowy, albo zostaną usunięte jeżeli nie zaistnieje możliwość nawiązania współpracy.
  3. W przypadku czytelnego dla nas zamknięcia rozmów z Państwa strony, dane zostaną usunięte niezwłocznie z roboczych baz systemowych, a z kopii bezpieczeństwa przed upływem trzydziestu dni.
  4. W przypadku braku odpowiedzi i niejasnej sytuacji, dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od daty nadania ostatniej wiadomości.
  5. Dane przetwarzane na podstawie zgody, a więc dane wykorzystywane do wysyłania informacji marketingowych, będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody. Należy również doliczyć okres 30 dni potrzebny nam na usunięcie ich z kopii bezpieczeństwa.

IV. PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY, PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA, PRAWO DO PRZENIESIENIA DANYCH, PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU WOBEC DALSZEGO PRZETWARZANIA ORAZ PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

  1. Zawiadamiamy, że przetwarzamy Państwa dane w celach marketingowych na podstawie Państwa dobrowolnej zgody. Zawiadamiamy, że zgoda ta może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Sugerujemy w tym celu przesłać nam wiadomość z tego samego adresu e-mail lub numeru telefonu, na który otrzymujecie Państwo treści marketingowe. Wyłączną konsekwencją cofnięcia zgody będzie fakt, że nie będziecie Państwo mogli dłużej otrzymywać od nas informacji o naszej ofercie i innych treści marketingowych. Zawiadamiamy również, że cofnięcie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania przez nas danych, które dokonało się przed tym cofnięciem.
  2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe. Ponadto macie Państwo prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.
  3. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
  4. Przysługuje Państwu prawo żądania byśmy ograniczyli przetwarzanie waszych danych osobowych na czas sprawdzenia prawidłowości danych, bądź dochodzenia roszczeń.
  5. Przysługuje Państwu również prawo do wezwania nas, abyśmy przesłali Państwa dane do Państwa albo bezpośrednio innemu administratorowi w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Zawiadamiamy, że prawo to dotyczy tylko tych danych, które od Państwa otrzymaliśmy. Zważywszy na fakt, że wyłączne dane na Państwa temat przetwarzane są w postaci tekstowej, przeniesienie danych sprowadzi się do wygenerowania przez nas dokumentów tekstowych w formacie docx zawierających historię Państwa zapytań. Dokumenty te nie będą zawierały naszych odpowiedzi, a więc w szczególności naszych porad lub innego rodzaju wiedzy eksperckiej ponieważ nie jest ona przedmiotem Państwa uprawnienia (nie podlega przeniesieniu).
  6. Wszystkie powyższe sprawy prosimy kierować do naszego biura na salon@avanport.pl
  7. Zawiadamiamy, że przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.

V. PLIKI „COOKIES”

  1. Kiedy wchodzisz na strony naszej witryny, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwer Google.
  2. Z naszego serwera wysyłamy pliki ciasteczek wyjątkowo. Służą one zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, ustawionego przez użytkowników, np. rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności.
  3. Korzystamy również z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.
  4. Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.
  5. Oprócz ciasteczek wysyłanych z naszego serwera za pośrednictwem naszych witryn wysyłane są cookies firmy Google, które służą dopasowaniu reklam wyświetlanych w modułach Google do Twoich zainteresowań.
  6. W każdym momencie możesz wyłączyć możliwość zapisywania wszystkich lub niektórych ciasteczek poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej.
  7. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.
  8. Jeśli korzystasz z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), zapoznaj się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia.

Polityka ochrony danych RODO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Matplast Sp. z o.o. treści marketingowych za pośrednictwem newslettera.

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Matplast Sp. z o.o. (z siedzibą w 57-402 Nowa Ruda, ul. Bożkowska 3). Dane będa przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach
określonych w regulaminie Matplast Sp. z o.o.. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera.
Osobie, której dane dotyczą, przysuguje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich modyfikacji oraz może ona cofnąć
zgodę w dowolnym momencie. W tym celu wystarczy wysłać swoje żądanie wiadomością e-mail na adres
salon@avanport.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy.

Twoje dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej
polityce prywatności.

Regulamin newslettera

  1. Usługa newslettera jest świadczona przez Matplast Sp. z o.o. na zasadach określonych przez niniejszy Regulamin.

  2. Przed wyrażeniem zgody na korzystanie z usługi Newslettera należy uważnie zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

  3. Newsletter jest bezpłatny i dostępny dla każdego Użytkownika https://avanport.pl/ po aktywacji usługi.

  4. Newsletter może zawierać informację o ofercie regulowaną przez kodeks cywilny.

  5. Subskrypcja polega na wpisaniu adresu poczty elektronicznej Użytkownika do formularza udostępnionego na stronie internetowej,
    po uprzedniej akceptacji Regulaminu.

  6. Adres poczty elektronicznej, podany przez Subskrybenta dla celów korzystania z Newslettera, nie będzie przekazywany
    podmiotom trzecim bez zgody Subskrybenta.

  7. Użytkownik ma prawo w każdym momencie zrezygnować z usługi Newslettera klikając w link umieszczony w wiadomości z
    Newslettera.

  8. Zaprzestanie wysyłania wiadomości następuje natychmiastowo.

  9. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera można składać na salon@avanport.pl.

  10. Matplast Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do usunięcia konta, którego użytkownik narusza Regulamin lub łamie prawo obowiązujące
    na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Polityka prywatności oraz cookies

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej https://avanport.pl/ jest firma Matplast Sp. z o.o. z siedzibą w 57-402 Nowa Ruda, ul. Bożkowska 3, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem NIP: 1251586400, REGON: 142733066, adres poczty elektronicznej: salon@avanport.pl.
  2. Swoje wątpliwości oraz wnioski dotyczące woli skorzystania z przysługujących Państwu praw, prosimy kierować na adres salon@avanport.pl.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  4. Dokładamy staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, że zbierane dane są:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
    2. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,
    3. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane,
    4. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,
    5. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane,
    6. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych.
  5. W celu zapewnienia usług na najwyższym poziomie korzystamy z narzędzi technicznych związanych z analizą i obsługą strony internetowej. Narzędzia te nie służą nam do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Korzystamy z:
    1. Google Analytics – internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW,
    2. Google AdWords – system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących,
    3. Yandex Metrica, Heap Analytics- jest narzędziem służące do analizy strony internetowej
    4. Powiadomienia Push – powiadomienia pojawiające się w czasie rzeczywistym na ekranie komputera,
    5. Livechat – usługa firmy UserEngage zapewniająca możliwość prowadzenia rozmów z Państwem.

II. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ PODSTAWA PRAWNA TYCH DZIAŁAŃ:

  1. Państwa dane osobowe przetwarzane są w trzech celach, zależnie od wyrażonej zgody:
    1. udzielania odpowiedzi na Państwa zapytania kierowane przez formularz kontaktowy – podstawą prawną tych działań jest zasada, która mówi, że przetwarzanie danych jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
    2. wysyłania ofert, newslettera – podstawą prawną tych działań jest Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów,
    3. do celów rekrutacyjnych – podstawą prawną tych działań jest Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów.
  2. Przetwarzamy następujący zakres Państwa danych:
    1. Imię i nazwisko,
    2. adres e-mail,
    3. numer telefonu,
    4. ewentualne inne dane podane przez Państwa w treści zapytania przesłanego za pomocą formularza kontaktowego, bądź przesłane nam w plikach załączonych do korespondecncji,
  3. Nie zbieramy o Państwu dodatkowych informacji z innych źródeł.
  4. Nie sprzedajemy danych osobowych, nie udostępniamy ich innym podmiotom. W szczególności Państwa dane nie są przesyłane poza granice Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani nie są przekazywane organizacjom międzynarodowym.

III. PRZECHOWYWANIE I USUWANIE DANYCH

  1. Staramy się maksymalnie ograniczać okres przechowywania danych osobowych, które nie są już wykorzystywane. Informujemy jednak, że sytuacja taka może mieć miejsce z przyczyn operacyjnych oraz technologicznych. Mamy przez to na myśli czas potrzebny na podjęcie decyzji o tym, czy dalszy kontakt jest wskazany jak również czas potrzebny na usunięcie danych z kopii bezpieczeństwa.
  2. Państwa dane przetwarzane do celu obsługi zapytania ofertowego będą się u nas procesowane przez okres trwania korespondencji, a następnie, w zależności od tego, jakie będą jej rezultaty, albo zasilą bazę naszych klientów i będą dalej przetwarzane w celu realizacji umowy, albo zostaną usunięte jeżeli nie zaistnieje możliwość nawiązania współpracy.
  3. W przypadku czytelnego dla nas zamknięcia rozmów z Państwa strony, dane zostaną usunięte niezwłocznie z roboczych baz systemowych, a z kopii bezpieczeństwa przed upływem trzydziestu dni.
  4. W przypadku braku odpowiedzi i niejasnej sytuacji, dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od daty nadania ostatniej wiadomości.
  5. Dane przetwarzane na podstawie zgody, a więc dane wykorzystywane do wysyłania informacji marketingowych, będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody. Należy również doliczyć okres 30 dni potrzebny nam na usunięcie ich z kopii bezpieczeństwa.

IV. PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY, PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA, PRAWO DO PRZENIESIENIA DANYCH, PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU WOBEC DALSZEGO PRZETWARZANIA ORAZ PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

  1. Zawiadamiamy, że przetwarzamy Państwa dane w celach marketingowych na podstawie Państwa dobrowolnej zgody. Zawiadamiamy, że zgoda ta może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Sugerujemy w tym celu przesłać nam wiadomość z tego samego adresu e-mail lub numeru telefonu, na który otrzymujecie Państwo treści marketingowe. Wyłączną konsekwencją cofnięcia zgody będzie fakt, że nie będziecie Państwo mogli dłużej otrzymywać od nas informacji o naszej ofercie i innych treści marketingowych. Zawiadamiamy również, że cofnięcie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania przez nas danych, które dokonało się przed tym cofnięciem.
  2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe. Ponadto macie Państwo prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.
  3. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
  4. Przysługuje Państwu prawo żądania byśmy ograniczyli przetwarzanie waszych danych osobowych na czas sprawdzenia prawidłowości danych, bądź dochodzenia roszczeń.
  5. Przysługuje Państwu również prawo do wezwania nas, abyśmy przesłali Państwa dane do Państwa albo bezpośrednio innemu administratorowi w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Zawiadamiamy, że prawo to dotyczy tylko tych danych, które od Państwa otrzymaliśmy. Zważywszy na fakt, że wyłączne dane na Państwa temat przetwarzane są w postaci tekstowej, przeniesienie danych sprowadzi się do wygenerowania przez nas dokumentów tekstowych w formacie docx zawierających historię Państwa zapytań. Dokumenty te nie będą zawierały naszych odpowiedzi, a więc w szczególności naszych porad lub innego rodzaju wiedzy eksperckiej ponieważ nie jest ona przedmiotem Państwa uprawnienia (nie podlega przeniesieniu).
  6. Wszystkie powyższe sprawy prosimy kierować do naszego biura na salon@avanport.pl
  7. Zawiadamiamy, że przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.

V. PLIKI „COOKIES”

  1. Kiedy wchodzisz na strony naszej witryny, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwer Google.
  2. Z naszego serwera wysyłamy pliki ciasteczek wyjątkowo. Służą one zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, ustawionego przez użytkowników, np. rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności.
  3. Korzystamy również z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.
  4. Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.
  5. Oprócz ciasteczek wysyłanych z naszego serwera za pośrednictwem naszych witryn wysyłane są cookies firmy Google, które służą dopasowaniu reklam wyświetlanych w modułach Google do Twoich zainteresowań.
  6. W każdym momencie możesz wyłączyć możliwość zapisywania wszystkich lub niektórych ciasteczek poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej.
  7. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.
  8. Jeśli korzystasz z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), zapoznaj się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia.

Polityka ochrony danych RODO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Matplast Sp. z o.o. treści marketingowych za pośrednictwem newslettera.

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Matplast Sp. z o.o. (z siedzibą w 57-402 Nowa Ruda, ul. Bożkowska 3). Dane będa przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach
określonych w regulaminie Matplast Sp. z o.o.. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera.
Osobie, której dane dotyczą, przysuguje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich modyfikacji oraz może ona cofnąć
zgodę w dowolnym momencie. W tym celu wystarczy wysłać swoje żądanie wiadomością e-mail na adres
salon@avanport.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy.

Twoje dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej
polityce prywatności.

Regulamin newslettera

  1. Usługa newslettera jest świadczona przez Matplast Sp. z o.o. na zasadach określonych przez niniejszy Regulamin.

  2. Przed wyrażeniem zgody na korzystanie z usługi Newslettera należy uważnie zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

  3. Newsletter jest bezpłatny i dostępny dla każdego Użytkownika https://avanport.pl/ po aktywacji usługi.

  4. Newsletter może zawierać informację o ofercie regulowaną przez kodeks cywilny.

  5. Subskrypcja polega na wpisaniu adresu poczty elektronicznej Użytkownika do formularza udostępnionego na stronie internetowej,
    po uprzedniej akceptacji Regulaminu.

  6. Adres poczty elektronicznej, podany przez Subskrybenta dla celów korzystania z Newslettera, nie będzie przekazywany
    podmiotom trzecim bez zgody Subskrybenta.

  7. Użytkownik ma prawo w każdym momencie zrezygnować z usługi Newslettera klikając w link umieszczony w wiadomości z
    Newslettera.

  8. Zaprzestanie wysyłania wiadomości następuje natychmiastowo.

  9. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera można składać na salon@avanport.pl.

  10. Matplast Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do usunięcia konta, którego użytkownik narusza Regulamin lub łamie prawo obowiązujące
    na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.